گیریم ...
 
سکوتت برام اشوبه
 
 
یک شنبه 29 آذر 1394برچسب:, :: 15:17 ::  نويسنده : نسرین

گیریم تمام دنیا بگویند ما مال هم نیستیم ...

ما به درد هم نمیخوریم !

گیرم برای زیر یک سقف رفتن عشق "اخرین معیار این جماعت باشد .

گیریم دوست داشتنت بدون سند حرام باشد !

عجیب باشد باورکردنی باشد ...!

گیرم تا اخر عمر تنها بمانم ...

گیریم هرگز دستانت در دستانم قفل نشود ...

من اما ... گیر این گیرها نیستم !

من تا ابد گیر چشمان توام ...!

گیر دوست داشتنت ...!

 



نظرات شما عزیزان:

*-*
ساعت17:30---13 ارديبهشت 1395

نسلی هستیم که

روزا میخوابیم و شبا بیداریم

چون تاریکی شبا برامون

قابل تحمل تر از تاریکیِ روزاست


بهنام
ساعت12:55---26 اسفند 1394

تشنه ی چشم توام بانو،شرابم میدهی؟
از نیستان نگاهت،شعر نابم میدهی؟

من شبی بی پنجره،بن بستیم رو به زوال
از دو چشم مهربانت ،آفتابم میدهی؟

چون کویری بی عبورم،بی تپش،بی زندگی
لااقل آبم نه،یک جرعه سرابم میدهی؟

طرح اندامت قصیده،طرز لبخندت غزل
پایتخت شعر من!آیا جوابم میدهی؟

آشنا با شعر من!درد آشنای این غزل!
از گلستان تنت یک غنچه خوابم میدهی؟

در تبت می سوزم و دریای من اما تویی
ساحلی لب تشنه ام، یک جرعه آبم میدهی؟


حبیب
ساعت8:31---27 بهمن 1394

تولد تو آغازيست براي يك دنيا مهربوني

تولد تو همه خوبيهاست

تولد تمام زيباييهــــــــــــاي زندگي

امروز روز تـــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــوست

امروز برايت زيباترين گلهاي دنيا را خواهم آورد هر چند تو مهربانتر از همه آنهايي

هميشه به قداست چشمهاي تو ايمان دارم چه كسي چشمهاي تو را رنگ كرده است

ه وقت ديگر گيتي تواند چون تويي را بزايد ؟

فرشته اي فقط در قالب يك انسان !

فقط ساده مي توانم بگويم

تولدت مبارك


حبیب
ساعت18:08---23 دی 1394

تمام درد من این است…!!!
تو هرکاری هم که انجام دهی، بازهم برای من….
بهترینی


حبیب
ساعت15:14---6 دی 1394
مشکل بسیاری از ما اینست که گوش نمیدهیم تا بفهمیم
بلکه گوش میدهیم تا جواب دهیم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به خونه نسرین گلی خوش اومدی
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سکوت و آدرس love-65.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: